niedziela, 27 października 2013

Rozdział 19 ♥-KURWA! JUSTIN TAK TERAZ!

-nawet nie wiesz jak cię pragnę-powiedział,a ja czułam,że coraz bardziej się czerwienię
-ja cię też...jesteś dla mnie wszystkim-powiedziałam z czułością.Szatyn nic nie mówiąc,objął dłońmi moje biodra,przyciągając mnie do siebie.Mój oddech przyspieszył,a chłopak wpił się w moje usta,co sprawiło,że czułam mrówienie w brzuchu i przyjemność,którą zawsze czuję,gdy mnie całuje.Przejechałam opuszkami palców po jego puszystych włosach,drugą dłonią wbiłam moje paznokcie w jego plecy,czując potężną rozkosz i ekscytację.Chłopak objął moją twarz ,powoli zjeżdżając dłonią po moim udzie,głośne jęknęłam,czując,że zaraz zwariuję przez niego.Szatyn oderwał się od moich ust,wędrując na szyję,rozluźniłam się i pozwoliłam robić Justinowi,na co miał ochotę,dla mnie liczyło się to,że czułam jak umieram z rozkoszy...cudowne uczycie.
Gdy Justin pieścił moją szyję,otworzyłam powieki,które miałam zamknięte i zorientowałam się,że jesteśmy na dworze,a zachowujemy się,jakbyśmy byli w domu...maskara.Odsunęłam się od niego z ciężkością,głośno dysząc-prze-przepraszam ja chce,ale nie tutaj,nie sądzisz?-spytałam rozglądając się
-chodźmy do mnie-zaproponował,wyciągając swoją dłoń.Uśmiechnęłam się szeroko i z plątałam nasze dłonie,ruszyliśmy w stronę domu Justina.Gdy doszliśmy,Justin otworzył drzwi przede mną,abym weszła pierwsza,kiedy znajdowałam się w środku,spojrzałam na szatyna,który stał tuż za mną
-a twoi rodzice?-spytałam dla pewności
-skarbie nie denerwuj się nie ma ich,a wrócą dopiero w nocy-oznajmił.Teraz byłam spokojniejsza,ale co dalej?Przegryzłam nerwowo wargę,czując się lekko niezręcznie.Postanowiłam przyjrzeć się mieszkaniowi Justina,ale potknęłam się o dywan i upadłam na podłogę,Justin szybko do mnie podszedł
-nic ci nie jest?-spytał,patrząc na moją nogę
-boli-syknęłam
-gdzie?-spytał
-tu-rzekłam,pokazując na moją nogę,szatyn dłońmi chwycił moje udo
-tu?-spytał,kiwnęłam głową przecząco-a tu?-spytał ponownie,patrząc mi w oczy i chichocząc
-trochę-rzekłam,a po chwili obydwoje wybuchliśmy śmiechem-możesz coś dla mnie zrobić?-spytałam
-pewnie-odrzekł
-poszedłbyś do mnie,po jakieś ciuchu?Moja mama by ci zapakowała...proszę-przeciągnęłam ostatnie zdanie
-dobrze-powiedział wstając i ruszając do wyjścia
-będę czekała-krzyknęłam chichocząc,kiedy usłyszałam drzwi,które się zamknęły,podskoczyłam ze szczęścia
-hihihi...-cwaniacko przetarłam dłońmi-to będzie nie zapomniana noc-powiedziałam sama do siebie

PUNKTEM WIDZENIA JUSTINA
Szybko podbiegłem do mieszkania Miley,zapukałem do drzwi,a po chwili mama Mils je otworzyła
-Justin-powiedziała z uśmiechem-co cię sprowadza?-spytała
-Miley poprosiła mnie,abym przyniósł jej ciuchy na przebranie i to pani zadanie,aby je spakować-rzekłem,pokazując palcem wskazującym na panią Cyrus,ta tylko zachichotała
-wejdź chłopcze,a ja jej coś znajdę-powiedziała idą na górę do pokoju Mils,czekałem i czekałem,wystukiwając palcami o stół.Po jakimś czasie pani Cyrus zeszła z torbą i dała mi ją do rąk
-dziękuje-posłałem jej uśmiech,co odwzajemniła
-bawcie się dobrze-powiedziała,a ja kierowałem się do wyjścia
-sądzę,że będziemy...do widzenia-rzekłem wychodząc,szybko przebiegłem przez jezdnie,a po chwili byłem już przed moim domem.Wszedłem do domu,ale nikogo nie było,co mnie zdziwiło...czy ona uciekła? Bieber znajdziesz ją nawet na końcu świata.Sądzę,że jest w moim pokoju...intuicja.Szybko wbiegłem po schodach,podszedłem po drzwi i je otworzyłem,a mnie oszołomiło,torbę w której miałem ubrania Miley wypadła z mojej ręki.Poruszyłem się niespokojnie czując jak moje spodnie napinają się w okolicach krocza.KURWA! JUSTIN TAK TERAZ!.Oblizałem moje usta,widząc nagą Miley,która leżała niczym królowa,czekająca na swojego króla...Oczywiście,ja jestem tym królem,czyż nie mam za dobrze?Niee..KOCHAM MOJE ŻYCIE!Podszedłem do niej,cały czas się jej przyglądałem,tak aby zapamiętać,każdy szczegół jej ciała,po czym oblizałem dolną wargę.
-seksow-nie-ee-jąkałem się,patrząc w jej wielkie niebieskie oczy,które przyprawiały mnie o przyjemne uczucie w sercu.Moja dłoń przejechała po jej udzie,a na jej skórze pojawiła się gęsia skórka.Czego teraz pragnę to wej...nie ważne.Ekscytuje mnie jej pragnienie,do mnie,Widzę jak ona tego chce...ona jest dla mnie stworzona.Musnąłem swoimi ustami jej pulchne,słodkie usta,po czym pogłębiłem pocałunek,jej usta poruszały się w idealnej synchronizacji z moimi.Czułem jak wbija swoje paznokcie w moje plecy,co mnie jeszcze bardziej rozgrzewało.Nigdy w życiu nie miałem tak erotycznej scenki normalnie jak z filmu.Ta dziewczyna potrafi zaskakiwać i doprowadzać mnie do obłędu.Moje pocałunki przeniosłem na jej płaski brzuch,który poruszał się z siłą,pod wpływem dotyku moich warg,opuszkami palców przejechałem po jej brzuchu,obserwując go,jakby był najpiękniejszą rzeczą na świecie.Zdjąłem z siebie koszulkę,pozostawiając jedynie złoty łańcuch,zaraz potem zrzuciłem z siebie spodnie i bokserki,pozostawiając siebie nagiego.Całowałem i pieściłem całe jej ciało,doprowadzając ją do obłędu,a z jej ust wydobywały się jęki i westchnięcia przyjemności,po czym wszedłem w nią,na co całe jej ciało ugięło się

PUNKTEM WIDZENIA MILEY 
Pragnęłam,aby ta noc była wyjątkowa,jak za pierwszym razem.Czuję się jak królowa,która czeka na swojego króla,doprowadzając go do obłędu.Bo tylko ja jestem jego panią,która ma w sobie ogień i dobrze wie co robić.Czułam jak umieram z przyjemności,jego pieszczoty doprowadzają mnie do szaleństwa,oh tak umieram z miłości...

PAMIĘTNIK
Nikt mi go już nie odbierze na zawsze pozostanę jego panią
przez którą nie zaśnie dla której będzie umierał
po czym rodził się na nowo
ja jestem jego kobietą

_____________________________________________________
Heh mamy rozdział :D
I jak wam się podoba?
KOMENTUJCIE !!!

6 komentarzy:

  1. nie spodziewałem się... :) przepięknie opisujesz ich miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaa!!!!!!!! naprawdę jak za pierwszym razem,ale więcej pożądania :)))) kocham to opowiadanie,jak i wszystkie twoje opo o Justinie

    OdpowiedzUsuń
  3. uu naprawde Justin się tego nie spodziewał,Miley zaszokowałaś :DD do następnego

    OdpowiedzUsuń
  4. nie spodziewałem się takiej erotycznej scenki,wow masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ach piękny rozdział,już chce następny :D

    OdpowiedzUsuń