czwartek, 18 lipca 2013

Wstęp ♥

Nazywam się Miley Ray Cyrus,mam 16lat,ale niedługo skończę siedemnaście.
W tym roku skończyłam gimnazjum,czyli oznacza to,iż razem z moimi przyjaciółkami,Molly,Kelly i Tarą będziemy chodzić do innej szkoły,spotkamy tam dużo nowych twarzy,a może i przyjaciół z gimnazjum,zależy mi na tym,aby nie było tej świni Mandy,wręcz dziewczyny nie cierpię,jest jak to powiedzieć,puszczalska i przylepia się do każdego ładnego chłopaka,oznacza to,że żadna z nas nie może mieć lepszego chłopaka od niej,ale mi nie zależy na chłopakach,w moim życiu chodziłam tylko z dwoma i okazali się chamami,ale tak w życiu bywa,nie szukam chłopaka na siłę wręcz przeciwnie,czekam na tego jedynego,musi być idealny.
Lubie dużo przybywać przy książkach,ale nie jestem kujonem,po prostu lubię się angażować,w różne prace społeczne,pomagać innym ludziom,moje przyjaciółki śmieją się ze mnie,że jestem zbyt zaangażowana w pomaganiu innym i że mam własny świat,oczywiście mam, lubię pisać o różnych ludziach,którzy mają problemy z narkotykami i alkoholizmem,piszę pamiętnik,w którym piszę moje przemyślenia,teraz będę pisała nowy o nowej szkole i moim życiu,w tym roku,jednak odpuszczę sobie pomaganie innym,a zajmę się sobą i postaram się spędzać czas z przyjaciółmi.


O to : 
Prawdziwa historia mojego życia-miłość czy nienawiść ?

zapraszam do czytania;)mam nadzieje,że wam się spodoba;)

2 komentarze:

  1. uch,zaczyna się robić ciekawie:D chce już rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie, ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń